God sommer – info om oppstart høstsemester

God sommer!

Vi håper alle nyter sommeren og har hatt, har eller kommer til å få en veldig fin sommerferie. Det er enda noen uker til koret starter opp, så her er litt info i forhold til oppstart.

• Første øvelse blir tirsdag 20. august, samme tid og sted som tidligere.
  • Frist for å betale kontingenten (1000 kr) er 1. september.
  • Søknad om permisjon sendes til koret ved leder. Permisjon kan gis for maks to semestre på rad (ref. vedtekter).
  • Innvilget permisjon gir fritak for kontingent, med mindre kontingenten har forfalt.
  • Utmelding skjer skriftlig til koret ved leder, og må sendes før kontingentforfall for å gi kontingentfritak. Medlemmer som har hatt permisjon, og ikke vender tilbake etter endt permisjonstid og før kontingentforfall, blir automatisk utmeldt av koret (ref. vedtekter).

Hvis dere blir kontaktet av sangere som ønsker å synge i koret, be dem sende e-post til leder@byasensangkor.no. Vi er et stort kor, men vi vil vurdere å ta inn noen på prøvesang, det blir vurdert opp mot sammensetningen vi har i de ulike stemmegruppene.

Vi sender også ut medlemsliste-linken som alle må fylle ut. Dette kommer i en egen e-post.

Fortsatt god ferie!

Med vennlig hilsen,  Styret